مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 11:552021-10-17اقتصادي

فارس من|وزارت صنعت با قیمت گذاری سلیقه ای لوازم خانگی برخورد کند


نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: هرچند گرانی آهن و فولاد در افزایش قیمت بخاری اثرگذار است، اما دلیل اصلی رشد بهای این محصول، التهاب بازار و قیمت گذاری سلیقه ای کالاها توسط برخی تولیدکنندگان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، برخی مخاطبان سامانه فارس من با ثبت سوژه ای با عنوان مانع گرانی و جولان لوازم خانگی بی کیفیت شوید خواستار پیگیری این موضوع شدند.

در این مورد سید جواد حسینی کیا درباره گرانی افسارگسیخته در بازار بخاری همزمان با فرا رسیدن فصول سرد سال گفت: با توجه به اینکه مواد اولیه مورد نیاز تولید بخاری، آهن بوده و بازار این کالا نابه سامان است، قیمت بخاری افزایش چشم گیری داشته است، در واقع مانند آنچه اکنون در بازار فولاد در جریان است و سوداگران از این وضعیت سودهای کلان به دست می آورند، در بازار محصولات دیگر نیز وجود دارد.

وی افزود: البته باید به این نکته نیز توجه کرد که هرچند گرانی آهن در قیمت بخاری اثرگذار است، اما دلیل اصلی افزایش بهای بخاری التهاب بازار و قیمت گذاری سلیقه ای کالاها است، به این معنا که تغییر قیمت کالاها از فرمول خاصی پیروی نمی کند.

نائب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: در گام نخست وزارت صنعت، معدن و معدن باید میزان اثرگذاری افزایش قیمت آهن در بهای تمام شده تولید بخار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من|وزارت صنعت با قیمت گذاری سلیقه ای لوازم خانگی برخورد کند

فارس من|وزارت صنعت با قیمت گذاری سلیقه ای لوازم خانگی برخورد کند